Sei Modi per Aumentà a Vita di Utensili

A vita di l'attrezzatura hè stata un fattore impurtante chì hà influenzatu a redditività di un fabbricante di stampi à iniezione. Se metudi ragiunevuli ponu esse aduprati per fà una vita di muffa al di là di i requisiti di cuncepimentu, allora a redditività di a cumpagnia sarà assai migliorata. Eccu alcuni modi per migliurà a vita di u muffa.

1. Mettite currettamente a forza di bloccu di u muffa

Hè assai impurtante di impostà a forza di bloccamentu currettamente per ogni muffa. Se un operatore utilizza troppu poca forza di bloccu, a pressione di iniezione pò superà a forza di bloccu di a muffa è soffia aprendu a muffa durante u prucessu d'iniezione. Se un operatore utilizza una forza di bloccamentu eccessiva, a macchina per stampà iniezione applica una compressione eccessiva nantu à e linee di separazione, e zone di ventilazione è i cumpunenti di muffa, danneghjendu cusì l'utensile.

Per evità queste situazioni, 

2. Piazzamentu chjusu di bassa pressione.

Stallà una chjusura à bassa pressione nantu à a stampa per prutege a muffa. Piazzà a pusizione di serratura à alta pressione à 0,05 più altu ch'è a pusizione attuale di cuntattu di muffa. Riduce à pocu à pocu a pressione di chjusura à bassa pressione finu à chì u stampu ùn sia micca chjosu. À questu tempu, a pressione cresce lentamente, permettendu ghjustu una pressione per u muffa per passà da bassa pressione à alta pressione.

In più, stabilisce a mufra più vicinu à 0,5 secs più altu ch'è u mumentu propiu di chjusura di a muffa. Per esempiu, se u tempu propiu di chjusura di a muffa hè 0,85 seconde, mette u timer di chjusura di a muffa à 1,35 secondi.

3. Mettite currettamente l'apertura è a chjusura di u muffa

A velocità di a morsa affetta u tempu di u ciculu, ma e velocità più rapide ùn sò micca megliu, postu chì ponu causà usura di l'utensili o danni. Duverebbe assicurà chì a transizione da vicinu rapidu à vicinu lentu sia liscia è a cundizione lenta si presenti prima chì i perni è i cumpunenti si abbinu. Assicuratevi chì a transizione trà u muvimentu spaccatu è u muffu apertu rapidu sia ancu liscia, cù u segmentu apertu veloce chì si faci dopu chì tutti i cumpunenti sianu fora di u muffa.

4. Messa in opera currettamente di eiezione

Punti di regolazione sbagliati ponu accurtà a vita di l'utensile per via di un colpu eccessivu o di una espulsione impropria di a parte, resultendu in una chiusura di parte trà e metà di u muffa. Hè necessariu spulsà e parti da u stampu currettamente secondu a quantità di separazione necessaria da u pruduttu propiu. Troppu eiezione averà troppu pressione nantu à i perni di eiezione. Oltre à u volumu di iniezione, a pressione di iniezione ùn deve esse messa troppu grande, assicuratevi chì i punti di pressione di pressione usanu solu a quantità richiesta. 

5. Impostazione curretta di l'irrigazione di muffa 

A temperatura di a muffa hè troppu alta è averà un impattu negativu annantu à a vita di a muffa, cusì a temperatura di a muffa limite à un requisitu minimu per una estetica accettabile di a parte. Assicuratevi dinò chì a differenza di temperatura trà u latu di l'utensile in muvimentu è u latu di l'utensile fissu ùn supere micca i 6 ° C. Più altu sopra stu scopu porterà à a differenza di a deformazione termica trà i dui lati di u stampu, resultendu in u prublema di l'apertura è di a chjusura di u stampu ùn hè micca liscia, è l'usura o u dannu di u stampu. 

6. Pulizia è mantenimentu di muffe

In l'ambiente di pruduzzione, verificate sempre, pulite è ingrassate e muffe un minimu di una volta per turnu. Durante u prucessu, attenti à i segni di usura, cume u scratch, l'usura di a linea di separazione, a bavura è a schegge di metallu.

Sviluppà un pianu regulare di mantenimentu preventivu, tene registrazioni di mantenimentu di muffa è rivede eventi di manutenzione ripetitivi per stabilisce a frequenza di mantenimentu preventivu, chì aiuterà à riduce l'eventi di manutenzione imprevisti. Verificate se i slot di slide sò ingrassati è chì e diapositive funzionanu nurmalmente. Prestate attenzione à i segni di fallimentu di a detenzione è à i gibs sciolti.

Assicuratevi chì a diapositiva sia in a pusizione curretta quandu surtite da u moldu dopu ogni pulizia è ispezione. Quandu a muffa ùn pò micca esse usata per più di 6 ore, per piacè aduprate a prevenzione di a ruggine, è copre bè a trama è a zona di lucidatura per prevene a ruggine.

YF Mould supera l'aspettative di i clienti dapoi u 1996 cù u cuncepimentu è a custruzzione di muffe à iniezione. Simu una sucietà ISO chì faci una cumpagnia di muffa cun vasta esperienza in a custruzzioni di muffe à iniezione persunalizati è di precisione per e varie industrie. Cuntattateci avà per una cunsultazione di cuncepimentu GRATUITA è per parlà cun un ingegneru di cuncepimentu informatu.

Six Ways to Increase Tooling Life


Tempu di posta: Jan-18-2021

Mandateci u vostru missaghju:

Scrivi quì u to missaghju è mandatelu